Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Значення емоційної культури директора в управлінні закладом дошкільної освіти

Соловей, Ю. О. (2018) Значення емоційної культури директора в управлінні закладом дошкільної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№10-11). с. 80-84.

[img] Text
+2018solovei.pdf

Download (157kB)

Резюме

У статті висвітлено теоретичні аспекти проблеми емоційної культури директора в управлінні закладом дошкільної освіти. На основі аналізу науково-педагогічної літератури розглянуто сутність понять «емоційна культура», «компетентність», «емоційна компетентність», «емоційний інтелект». Визначено теоретичні аспекти емоційної культури директора закладу дошкільної освіти. Узагальнено компетенції емоційного інтелекту. Обґрунтовано значення емоційної культури директора в управлінні закладом дошкільної освіти. Схарактеризовано важливість емоційної культури директора, як складової, що допомагає налагодити ефективну взаємодію як з педагогічним колективом, так із батьками дітей закладу дошкільної освіти.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: директор ; керівник ; емоція ; емоційна сфера ; культура ; компетентність ; компетенція ; професійна діяльність ; освіта ; заклад дошкільної освіти ; управління освітою
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Черв 2021 18:42
Останні зміни: 05 Черв 2021 18:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4494

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу