Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Теоретико-методологічні засади феномену самоосвітньої діяльності в психолого-педагогічних дослідженнях

Барджадзе, Р. В. (2021) Теоретико-методологічні засади феномену самоосвітньої діяльності в психолого-педагогічних дослідженнях. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки (№ 47). с. 41-47.

[img] Text
Барджадзе_стаття.pdf

Download (853kB)

Резюме

У статті розглянуто теоретичні засади визначення понять «самоосвіта», «самоосвітня діяльність», «компоненти самоосвітньої діяльності» у сучасних педагогічних студіях. Узагальнено різне тлумачення зазначених термінів, проаналізована структура і функції самоосвітньої діяльності, виокремлені раніше вітчизняними та зарубіжними науковцями, запропоновано власне узагальнене значення терміна «самоосвітня діяльність».

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: самоосвіта ; самоосвітня діяльність ; складові амоосвітньої діяльності ; самоосвітня діяльність майбутнього фахівця, майбутніх працівників охорони здоров’я.
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 21 Трав 2021 11:31
Останні зміни: 21 Трав 2021 11:31
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4417

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу