Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Звукові торговельні марки

Мкртчян, А. А., Попова, Н. О. (2018) Звукові торговельні марки. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 46-47.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_1-46-47.pdf

Download (288kB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться,що звукова торговельна марка – вид торговельної марки, де звук виступає комерційним позначенням для унікальної ідентифікації товару або послуги, який хоча і вважається нетрадиційним, але вже максимально наближений до традиційних через свою популярність у використанні.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Об’єкти торговельної марки ; звукова торговельна марка ; звук
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Черв 2020 07:30
Останні зміни: 22 Черв 2020 07:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3938

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу