Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Виховне значення творчої гри для дітей дошкільного віку

Єрьоменко, В. В., Лещенко, І. Т. (2018) Виховне значення творчої гри для дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 371-373.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-371-373.pdf

Download (301kB) | Перегляд

Резюме

В статті гвориться, що творчі ігри сприяють самовираженню дитини, індивідуалізованому відображенню нею дійсності, формуванню у її свідомості цілісної картини світу. Саме вони дають дошкільнику змогу активно впливати на події і явища, які становлять для нього інтерес і в яких він хоче брати участь.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Творчі ігри ; діти дошкільного віку ; гра ; моральне виховання
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Черв 2020 16:43
Останні зміни: 23 Квіт 2021 10:18
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3847

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу