Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Методи формування соціально адекватної поведінки дітей молодшого шкільного віку

Кролюс, О. В., Лещинський, О. П. (2018) Методи формування соціально адекватної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 496-498.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-496-498.pdf

Download (313kB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться, що формування соціально адекватної поведінки дитини молодшого шкільного віку має бути важливим аспектом діяльності соціального працівника. Основними методами виявлення, профілактичної та корекційної роботи соціально неадекватної поведінки дітей можуть стати спостереження, бесіда та творчі методи роботи - арттерапія, казкотерапія, ігротерапія.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: профілактична робота ; корекційна робота ; соціально неадекватна поведінка ; діти ; спостереження ; бесіда ; арттерапія ; казкотерапія ; ігротерапія
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Черв 2020 05:20
Останні зміни: 19 Черв 2020 05:20
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3806

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу