Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Емблематика як компонент фірмового стилю

Білокінь, А. С., Погрібна, О. О. (2018) Емблематика як компонент фірмового стилю. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 95-97.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-95-97.pdf

Download (299kB) | Перегляд

Резюме

Мета дослідження – вивчити емблематику як компонент фірмового стилю.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Фірмовий стиль ; емблематика ; емблема-символ ; емблема-слово ; емблема-буква ; емблема-буква ; комбіновані варіанти
Теми: Видавнича справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Черв 2020 20:00
Останні зміни: 08 Черв 2020 20:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3689

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу