Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Просьюмеризм як новий різновид медіадіяльності

Кравчук, Є. В., Коваль, С. В. (2018) Просьюмеризм як новий різновид медіадіяльності. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 73-76.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-73-76.pdf

Download (308kB) | Перегляд

Резюме

Медіапросьюмер – активний споживач медіа, особа, яка володіє проблематикою ринку, політики тощо. Отже, медіапросьюмер – споживач-виробник у різних сферах медіа, напівпрофесіонал у сфері споживання.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Медіапросьюмер ; споживач медіа ; ринок ; політика
Теми: Журналістика
Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Черв 2020 17:36
Останні зміни: 08 Черв 2020 17:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3681

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу