Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Інтеграція користувацького контенту в маркетинг

Жупинас, А. А., Коваль, С. В. (2019) Інтеграція користувацького контенту в маркетинг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 66-68.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-66-68.pdf

Download (302kB) | Перегляд

Резюме

Відносно новим явищем є участь аудиторії у створені, популяризації товарів, послуг тощо. Тепер у сучасній побудові маркетингової стратегії просування товару чи послуги беруть участь не тільки продавці, а й покупці.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: користувацький контент ; соціальні мережі ; блогерські платформи ; wiki-статті ; ресторанні рейтинги ; коментарі ; користувацький брендинг
Теми: Економічні науки
Журналістика
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Черв 2020 16:34
Останні зміни: 08 Черв 2020 16:34
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3678

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу