Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Різновиди рекламних слоганів за функційною спрямованістю

Долошицька, Т. А., Федоренко, О. Д. (2019) Різновиди рекламних слоганів за функційною спрямованістю. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 332-334.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-332-334.pdf

Download (576kB) | Перегляд

Резюме

Мета статті полягає у виявленні широкого спектру різних видів слоганів за таким критерієм, як функційне спрямування. Рекламний слоган спрямований передусім на те, щоб позитивно вплинути на адресата та спонукати його до здійснення конкретної практичної дії Слоган відображає рекламну концепцію того чи того товару й політику компанії виробника.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Рекламні слогани ; вербальні елементи ; невербальні елементи ; телереклама ; українська телереклама
Теми: Економічні науки
Масова комунікація
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 30 Трав 2020 05:51
Останні зміни: 30 Трав 2020 05:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3374

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу