Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Рекламний дискурс як складова частина мовної картини світу людини (на матеріалах німецькомовної реклами)

Білоус, А. О., Овсієнко, Л. О. (2019) Рекламний дискурс як складова частина мовної картини світу людини (на матеріалах німецькомовної реклами). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 401-402.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-401-402.pdf

Download (1MB) | Перегляд

Резюме

В статті розглядається рекламний текст як такий, який передбачає взаємодію мовних та іконічних засобів(фотографій, малюнків, карикатур тощо). У центрі друкованого рекламного тексту, який є об’єктом нашого дослідження, знаходяться малюнок і рекламний слоган, які у взаємодії створюють а трактивне уявлення потенційного споживача про товар або послугу. Текст і малюнок мають формальний, семантичний та прагматичний зв’язок.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: масова комунікація ; реклама ; рекламний дискурс ; споживча реклам ; прагматичний дискурс
Теми: Економічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 27 Трав 2020 11:58
Останні зміни: 27 Трав 2020 11:58
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3339

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу