Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Основні способи впливу користувача на бренд

Чоповенко, Л. М. (2019) Основні способи впливу користувача на бренд. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 263-265.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-263-265.pdf

Download (569kB) | Перегляд

Резюме

В житті кожної людини бренд займає певне місце, для когось бренд стоїть на першому місці при виборі продукції, а для іншого він не важливий. На початку розквіту епохи Інтернет наявність веб-сайту або програми вважалося достатньо прогресивним фактом. Але з розвитком технологій, веб-сайтів тощо, стало менше можливостей і більш, вимог. Користувачі, набувши певних знань, побачивши і зрозумівши те, що є, почали вимагати чогось іншого, нового. Ця потреба породила новий термін: досвід користувача.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: бренд ; вторгнення ; тестування користувачів ; оптимізм ; веб-сайт
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 25 Трав 2020 17:41
Останні зміни: 25 Трав 2020 17:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3261

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу