Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Виробництво продуктів по-новому

Баліна, Я. С., Чередниченко, В. В. (2019) Виробництво продуктів по-новому. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 189-190.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-189-190.pdf

Download (767kB) | Перегляд

Резюме

Коли ми думаємо про нові продукти, ми автоматично замислюємося над новими винаходами, такими як космічні подорожі, комп’ютерний планшет, нові ліки тощо. Хоча це може бути більш «захоплюючою» стороною нових продуктів, з точки зору маркетингу, вони є лише одним з багатьох типів нових продуктів, які компанія може вивести на ринок. Насправді, більшість нових продуктів, що випускаються, не є новими для ринку –вони є новими для фірми.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: нові продукти світу ; нові продукти категорії ; розширення продуктової лінії ; покращення продукту ; репозиціонування продукту ; скорочення витрат
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Трав 2020 13:04
Останні зміни: 22 Трав 2020 13:04
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3226

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу