Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Теоретичні основи взаємодії суб’єктів туристичного ринку

Чепіжна, Ю. В., Тараненко, О. О. (2019) Теоретичні основи взаємодії суб’єктів туристичного ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 185-186.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-185-186.pdf

Download (577kB) | Перегляд

Резюме

Унікальність туризму полягає в можливості здійснення туристичної діяльності практично в будь-якому регіоні шляхом використання різноманітних історичних, культурних, природних та інших видів ресурсів, що обумовлено існуванням різних видів туризму. Ефективність залучення та використання цих ресурсів у сфері туризму залежить від якості взаємодії суб’єктів регіонального туристичного ринку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Туристичний ринок ; партнерство ; інвестиції ; розвиток транспорту ; реклама
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Трав 2020 12:53
Останні зміни: 22 Трав 2020 12:53
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3225

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу