Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Хімічний експеримент як чинник організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах

Грабовий, А. К. (2017) Хімічний експеримент як чинник організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Соціально-гуманітарний вісник (№ 17). с. 20-25.

[img] Text
cgiirbis_64 (52).pdf

Download (373kB)

Резюме

У статті досліджено роль хімічного експерименту в організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано літературні джерела з проблеми дослідження. Виявлено, що навчальне спілкування учнів успішно формується за допомогою лабораторних дослідів, практичних робіт з хімії в умовах групової навчальної діяльності школярів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: хімічний експеримент ; навчальне спілкування ; хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; групова навчальна діяльність
Теми: Хімічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Трав 2020 17:00
Останні зміни: 18 Трав 2020 17:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3093

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу