Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Інтернаціоналізація вищої освіти: погляд англомовного суспільства

Солощенко, В. М. (2016) Інтернаціоналізація вищої освіти: погляд англомовного суспільства. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 84-88.

[img]
Перегляд
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-84-88.pdf

Download (349kB) | Перегляд

Резюме

Систематизовано й узагальнено погляди науковців англомовних держав на проблему інтернаціоналізації вищої освіти. Установлено, що першими дослідниками цієї проблеми на початку 80-х років ХХстоліття були американські науковці Б. Бурн, а пізніше K. Клазек, Й. Тонкін, М. Харарі. Доведено, що подальшу інтерпретацію поняття «інтернаціоналізація вищої освіти» здійснювали дослідники з Австралії, Канади, Голландії та Великої Британії (К. Бек, М. Ван дер Венде, Д. Девіс) та ін. Виокремлено етапи розвитку наукової думки щодо визначення сутності поняття «інтернаціоналізація вищої освіти». Установлено, що англомовні науковці конкретизують сутність «інтернаціоналізації вищої освіти» як процес запровадження міжнародного виміру в навчальні програми та організаційні структури вищих навчальних закладів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: глобалізація ; розвиток ; освіта ; вища освіта ; інтернаціоналізація вищої освіти ; вищий навчальний заклад ; університет ; англомовне суспільство
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Квіт 2020 12:17
Останні зміни: 17 Квіт 2020 12:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2214

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу