Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Сутнісна характеристика моделей системи післядипломної освіти в контексті розвитку дослідницької компетентності

Панасюра, Г. С. (2016) Сутнісна характеристика моделей системи післядипломної освіти в контексті розвитку дослідницької компетентності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 48-53. ISSN 2076-586Х

[img]
Перегляд
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-48-54.pdf

Download (413kB) | Перегляд

Резюме

Розкрито значення компетентністного та андрагогічного підходів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено сутнісні характеристики моделей підготовки вчителя в системі післядипломної освіти: компетентнісної, диференційованої, диверсифікованої, кластерної, пролонгованої, накопичувальної. Окреслено принципи їх функціонування й педагогічні можливості. З’ясовано їх значення та ефективність у контексті розвитку дослідницької компетентності вчителя.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: післядипломна педагогічна освіта ; модель підготовки вчителя ; функції вчителя ; види компетентностей ; ослідницька компетентність вчителя ; компетентнісний підхід ; адрагогічний підхід
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Квіт 2020 11:05
Останні зміни: 17 Квіт 2020 11:05
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2208

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу