Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості використання мультимедійних технологій у вищій школі

Зобенько, Н. А. (2016) Особливості використання мультимедійних технологій у вищій школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 43-47. ISSN 2076-586Х

[img]
Перегляд
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-43-47.pdf

Download (351kB) | Перегляд

Резюме

Проаналізовано проблему використання мультимедійних технологій у сучасній вищій школі, зокрема при проведенні лекційних форм занять. Доведено, що проведення лекцій-презентацій у ВНЗ підтверджує позитивні результати: залучення різноманітної бази даних дає можливість розглянути історичний процес у його еволюції, активізувати увагу і навчально-пізнавальну діяльність студентів; підвищення якісного рівня застосування наочності дозволяє студентам швидше та ефективніше засвоїти тему; забезпечення оптимального емоційного навчального середовища створює комфортні умови для запам’ятовування нового матеріалу; підвищення продуктивності лекційного заняття досягається завдяки встановленню міжпредметних зв’язків.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: професійна підготовка ; майбутні фахівці ; мультимедіа ; мультимедійні технології ; мультимедійні засоби ; мультимедійна лекція-презентація ; підвищення активізації й якості навчально-пізнавальної діяльності студентів ; створення власних мультимедійних проектів
Теми: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Квіт 2020 10:54
Останні зміни: 17 Квіт 2020 10:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2207

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу