Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Проблема принципів засвоєння мовного матеріалу під час формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів

Вовк, О. І. (2009) Проблема принципів засвоєння мовного матеріалу під час формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 31-34.

[img]
Перегляд
Text
166-31-34.pdf

Download (483kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядаються основні принципи засвоєння граматичного матеріалу у процесі формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів. Запропоновано принцип стилістичної диференціації мовлення, принцип когнітивної спрямованості, принцип науковості, принцип професійно-педагогічної спрямованості та принцип проблемності. Теоретичні положення статті проілюстровано відповідними вправами.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: англомовна граматична компетенція ; комунікативне навчання ; професійне спілкування
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Лип 2019 11:04
Останні зміни: 14 Квіт 2020 15:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1621

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу