Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів

Нікулочкіна, О. В. (2009) Застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (142). с. 89-93.

[img]
Перегляд
Text
142-87-91.pdf

Download (612kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито основи застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів усистемі післядипломної педагогічної освіти.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: інформаційна компетентність вчителя ; вчитель початкових класі
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Лип 2019 11:42
Останні зміни: 05 Лип 2019 11:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1541

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу