Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи

Колбіна, Л. А. (2008) Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 71-78.

[img]
Перегляд
Text
123-71-78.pdf

Download (506kB) | Перегляд

Резюме

У статті охарактеризовані критерії, показники та рівні сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: професіоналізм соціального педагога ; соціально-ціннісні орієнтації ; майбутні учителі початкової школи
Теми: Педагогічні науки
Соціальна робота
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лип 2018 10:33
Останні зміни: 10 Квіт 2020 09:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1231

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу