Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти

Сива, Ю. В. (2008) Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 121-125.

[img]
Перегляд
Text
121-121-125.pdf

Download (478kB) | Перегляд

Резюме

У статті проаналізовано історичні та соціокультурні фактори, що сприяли зародженню та розвитку полікультурної освіти, розкрито суть поняття полікультурної освіти, переглянуто основні цілі та завдання полікультурної освіти.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: полікультурна освіта ; цілі, завдання, напрями полікультурної освіти
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Черв 2018 11:45
Останні зміни: 22 Черв 2018 11:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1083

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу