Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Теоретико-методологічні засади формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення дисциплін природничого циклу.

Лаврентьєва, О. О. (2007) Теоретико-методологічні засади формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення дисциплін природничого циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 39-43.

[img]
Перегляд
Text
115-39-43.pdf

Download (495kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядаються, аналізуються й узагальнюються підходи до формування операційних складових інтелекту. Автором розкрита методика побудови організаційної моделі формування інтелектуальних умінь старшокласників і зміст основних етапів такої діяльності на матеріалі природничих дисциплін.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: модель формування інтелектуальних умінь ; змістовно-інформаційний етап ; операційно-діяльнісний етап ; міжпредметний етап ; творчо-пошуковий етап
Теми: Природничі науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Черв 2018 11:40
Останні зміни: 02 Квіт 2020 12:03
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1003

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу