Казкатяєва, В. Р., Тазтанова, Ю., Абдуллаєва, Р. (2015) Проект- метод як засіб розвитку дослідницької компетентності математичної освіти магістрантів. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (126 Б). с. 26-30.
|
Text
education-3-12b-6.pdf Download (118kB) | Перегляд |
Резюме
У статті дається визначення концепції дослідницької компетентності та методу проектів як засобу розвитку дослідницької компетентності студентів магістратури математичної освіти. В статті розкриваються подробиці про сутність методу проекту і виділяються етапи його актуалізації в навчальному процесі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Дослідницька компетентність ; метод проектів ; метод пошуку |
Теми: | Фізико-математичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Вер 2016 13:12 |
Останні зміни: | 03 Квіт 2024 06:11 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/743 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |