Подопрягова, Н., Ткаченко, А. (2014) Як цикл наукових знань відбивається в курсі фізики твердого тіла: ефект квантування магнітного потоку. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 61-69.
|
Text
education-2-12b-12.pdf Download (470kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена практичній реалізації ідеї за поданням циклу наукового пізнання в процесі розстановки теоретичних проблем фізики на прикладі вивчення магнітного потоку квантування в надпровідниках. Автор розглядає порівняння класичних і квантових підходів в процесі теоретичного пояснення магнітного потоку квантування в надпровідниках у фізиці твердого тіла.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Дослідження фізики твердого тіла ; інтеграція знань ; принцип повторюваності ; надпровідность ;, магнітний поток квантування |
Теми: | Фізико-математичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Вер 2016 12:46 |
Останні зміни: | 13 Вер 2016 12:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/734 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |