Голодюк, Л. (2014) До питання формування навчально-дослідницьких навичок студентів з математики. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (126 Б). с. 41-45.
|
Text
education-2-12b-8.pdf Download (117kB) | Перегляд |
Резюме
Соціальний попит на освітні послуги в даний час вимагає розробки, розкриття і потенціалу кожної людини, формування прагнення до самовдосконалення, самовизначення і створення умов для самореалізації в різних видах навчання і навчальної діяльності, в тому числі викладацької та наукової діяльності. Виділяючи навчально-дослідницьку діяльність серед інших видів навчально-пізнавальної діяльності в статті, і підкреслюючи її системну і систематичну організацію, враховуючи, що це чітко визначена сфера діяльності розглядається, з одного боку, в якості одного з найбільш ефективних засобів особистого розвитку, з іншого боку, в якості способу, спрямованого на розвиток студентів навчальних і дослідницьких навичок. Пропоноване теоретичне обгрунтування та рекомендації дозволяють вчителю реалізувати ці підходи практично в навчальному процесі навчання математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Діяльність ; дослідницька діяльність ; викладацька та наукова діяльністі ; навчальні та науково-дослідні навички ; навчальні та дослідницькі завдання |
Теми: | Фізико-математичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Вер 2016 11:50 |
Останні зміни: | 13 Вер 2016 11:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/730 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |