Репозитарій ЧНУ

Дидактичні особливості моделювання професійної компетентності студентів фізики

Атаманчук, П., Ніколаєв, О., Ткаченко, А., Кулик, Л. (2014) Дидактичні особливості моделювання професійної компетентності студентів фізики. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В).

[img]
Перегляд
Text
education-2-12b-6.pdf

Download (148kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена вирішенню проблем і ефективному здійсненню організаційних і управлінських функцій в методах викладання курсу фізики як ефективного засобу освітніх стандартів і засобів формування майбутніх вчителів, професійної компетентності і перспективи.Також розкривається зміст стандартних вимог, що викладені в дослідженні фізики. У статті представлена структурна логіка різних видів контролю на основі академічних стандартів ефективності контролю.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Навчальна погода ; освітні стандарти ; посилання датчиків якості знань ; цільові програми ; компетентність ; бачення ; методологія ; управління ; поняття фізичного виховання
Теми: Фізико-математичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Вер 2016 10:09
Останні зміни: 13 Вер 2016 10:09
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/728

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу