Руденко, М. В., Устік, Т. В., Кукса, В. М., Радзіховська, Ю. М., Шульга, М. П. (2024) Територіальний брендинг Черкащини, як інструмент повоєнного маркетингу регіону. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі (№ 4). с. 63-70.
| 
              
Text
 Територіальний брендинг Черкащини, як інструмент повоєнного маркетингу регіону.pdf Download (1MB)  | 
          
Резюме
Метою статті є аналіз стану формування територіального брендингу, виявлення проблем популяризації бренду та логотипу Черкаської області та окреслення напрямів покращення позиціонування регіону, як інструменту повоєнного маркетингу територій.
| Тип документу: | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Маркетинг ; брендинг ; позиціонування бренду ; просування ; маркетинг територій ; логотип ; формування маркетингових рішень ; маркетинговий менеджмент | 
| Теми: | Економічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 03 Лист 2025 13:33 | 
| Останні зміни: | 03 Лист 2025 13:33 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7276 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




