Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Територіальний брендинг Черкащини, як інструмент повоєнного маркетингу регіону

Руденко, М. В., Устік, Т. В., Кукса, В. М., Радзіховська, Ю. М., Шульга, М. П. (2024) Територіальний брендинг Черкащини, як інструмент повоєнного маркетингу регіону. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі (№ 4). с. 63-70.

[img] Text
Територіальний брендинг Черкащини, як інструмент повоєнного маркетингу регіону.pdf

Download (1MB)

Резюме

Метою статті є аналіз стану формування територіального брендингу, виявлення проблем популяризації бренду та логотипу Черкаської області та окреслення напрямів покращення позиціонування регіону, як інструменту повоєнного маркетингу територій.

Тип документу: Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетинг ; брендинг ; позиціонування бренду ; просування ; маркетинг територій ; логотип ; формування маркетингових рішень ; маркетинговий менеджмент
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 03 Лист 2025 13:33
Останні зміни: 03 Лист 2025 13:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7276

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу