Руденко, М. В., Устік, Т. В., Кочума, І. Ю., Дроботова, М. В. (2025) Інноваційні іміджеві стратегії розвитку молодіжного сегменту міжнародного туризму. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки (№ 1). с. 196-206.
| 
              
Text
 ІННОВАЦІЙНІ ІМІДЖЕВІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО СЕГМЕНТУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ.pdf Download (504kB)  | 
          
Резюме
Мета статті - визначити особливості молодіжного сегменту міжнародного туризму, ключові чинники, що впливають на його розвиток у сучасних умовах та запропонувати основні іміджеві стратегії формування привабливого бренду туристичних дестинацій для молоді.
| Тип документу: | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Бренд ; імідж ; емоційний маркетинг ; іміджева стратегія ; інновація ; молодіжний сегмент туризму ; міжнародний туризм ; маркетинг туризму | 
| Теми: | Економічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 03 Лист 2025 13:22 | 
| Останні зміни: | 03 Лист 2025 13:22 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7274 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




