Руденко, М. В., Устік, Т. В., Кочума, І. Ю., Дроботова, М. В. (2025) Інноваційні іміджеві стратегії розвитку молодіжного сегменту міжнародного туризму. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки (№ 1). с. 196-206.
|
Text
ІННОВАЦІЙНІ ІМІДЖЕВІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО СЕГМЕНТУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ.pdf Download (504kB) |
Резюме
Мета статті - визначити особливості молодіжного сегменту міжнародного туризму, ключові чинники, що впливають на його розвиток у сучасних умовах та запропонувати основні іміджеві стратегії формування привабливого бренду туристичних дестинацій для молоді.
| Тип документу: | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Бренд ; імідж ; емоційний маркетинг ; іміджева стратегія ; інновація ; молодіжний сегмент туризму ; міжнародний туризм ; маркетинг туризму |
| Теми: | Економічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 03 Лист 2025 13:22 |
| Останні зміни: | 03 Лист 2025 13:22 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7274 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




