Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Інноваційні іміджеві стратегії розвитку молодіжного сегменту міжнародного туризму

Руденко, М. В., Устік, Т. В., Кочума, І. Ю., Дроботова, М. В. (2025) Інноваційні іміджеві стратегії розвитку молодіжного сегменту міжнародного туризму. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки (№ 1). с. 196-206.

[img] Text
ІННОВАЦІЙНІ ІМІДЖЕВІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО СЕГМЕНТУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ.pdf

Download (504kB)

Резюме

Мета статті - визначити особливості молодіжного сегменту міжнародного туризму, ключові чинники, що впливають на його розвиток у сучасних умовах та запропонувати основні іміджеві стратегії формування привабливого бренду туристичних дестинацій для молоді.

Тип документу: Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Бренд ; імідж ; емоційний маркетинг ; іміджева стратегія ; інновація ; молодіжний сегмент туризму ; міжнародний туризм ; маркетинг туризму
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 03 Лист 2025 13:22
Останні зміни: 03 Лист 2025 13:22
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7274

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу