Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання сучасних технологій у сфері реклами: світовий досвід та вітчизняні реалії

Руденко, М. В., Устік, Т. В., Радзіховська, Ю. М. (2025) Використання сучасних технологій у сфері реклами: світовий досвід та вітчизняні реалії. Економічний вісник НТУУ "Київський політехнічний інститут (№ 32). с. 130-135.

[img] Text
Використання сучасних технологій у сфері реклами світовий досвід та вітчизняні реалії.pdf

Download (1MB)

Резюме

Визначено необхідність пошуку нестандартних рішень в рекламній діяльності, що спираються на сучасні технології та новації, які сприяють динамічному розвитку світового рекламного ринку. Встановлено, що основним трендом його розвитку є акцент на технологічності та цифрових новаціях, що підвищує складність рекламного процесу, трансформуючи бізнес-моделі та стратегію підприємств. Досліджено основні тренди в сфері використання сучасних рекламних технологій та виділено закордонні практики, які представляють інтерес для вітчизняного бізнесу. Проаналізовано основні тенденції на рекламному ринку України. Сфокусовано увагу на активному роз витку сегменту цифрової реклами та застосуванні новітніх рекламних технологій. Зазначено, що запровадження цифрових новацій в рекламній сфері потребує відповідного технологічного забезпечення (програмного, технічного, інфраструктурного тощо).

Тип документу: Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Ринок реклами ; цифрові технології ; стратегія ; обґрунтування маркетингових рішень ; управління ; інтернет-маркетинг
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 03 Лист 2025 13:10
Останні зміни: 03 Лист 2025 13:10
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7273

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу