Дроботова, М. В. (2025) Аналіз меню - необхідний маркетинговий інструмент ресторанного бізнесу. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси.. с. 109-112.
![]() |
Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-109-112.pdf Download (381kB) |
Резюме
Для аналізу економічної привабливості позицій меню використовуються методи портфельного аналізу, який заснований на 3-х методах: ABC-аналізу, методу Касавани-Сміта, методу Девіда Павесіка. За допомогою цих трьох методів можна чітко вирішити, як підвищити ефективність меню та визначити топові позиції. Для застосування АВС-аналізу на ринку пропонується значна кількість програмного забезпечення, наприклад програма для комплексного управління кафе та ресторанами Syrve.
Тип документу: | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Аналіз економічної привабливості ; методи портфельного аналізу ; ABC-аналіз ; метод Касавани-Сміта ; метод Девіда Павесіка ; страви-лідери ; страви з середньою корисністю ; аутсайдери |
Теми: | Економічні науки Кулінарія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Жов 2025 12:32 |
Останні зміни: | 09 Жов 2025 12:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7225 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |