Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Аналіз меню - необхідний маркетинговий інструмент ресторанного бізнесу

Дроботова, М. В. (2025) Аналіз меню - необхідний маркетинговий інструмент ресторанного бізнесу. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси.. с. 109-112.

[img] Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-109-112.pdf

Download (381kB)

Резюме

Для аналізу економічної привабливості позицій меню використовуються методи портфельного аналізу, який заснований на 3-х методах: ABC-аналізу, методу Касавани-Сміта, методу Девіда Павесіка. За допомогою цих трьох методів можна чітко вирішити, як підвищити ефективність меню та визначити топові позиції. Для застосування АВС-аналізу на ринку пропонується значна кількість програмного забезпечення, наприклад програма для комплексного управління кафе та ресторанами Syrve.

Тип документу: Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Аналіз економічної привабливості ; методи портфельного аналізу ; ABC-аналіз ; метод Касавани-Сміта ; метод Девіда Павесіка ; страви-лідери ; страви з середньою корисністю ; аутсайдери
Теми: Економічні науки
Кулінарія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Жов 2025 12:32
Останні зміни: 09 Жов 2025 12:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7225

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу