Мигаль, К. В., Красномовець, В. А. (2025) Напрями діджиталізації у сфері гостинності. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси.. с. 58-60.
![]() |
Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-58-60.pdf Download (359kB) |
Резюме
Діджиталізація в галузі гостинності покращує обслуговування клієнтів та оптимізує внутрішні процеси закладі. інноваційні рішення сприяють зручності, безпеці та персоналізації обслуговування, а також підвищують ефективність впровадження цих технологій дозволяє закладам бути конкурентоспроможними та відповідати вимогам сучасного розвитку в сфері гостинності.
Тип документу: | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Діджиталізація в галузі гостинності ; цифровізація ; мобільні ключі ; автоматизація |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Жов 2025 11:42 |
Останні зміни: | 09 Жов 2025 11:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7217 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |