Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Напрями діджиталізації у сфері гостинності

Мигаль, К. В., Красномовець, В. А. (2025) Напрями діджиталізації у сфері гостинності. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси.. с. 58-60.

[img] Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-58-60.pdf

Download (359kB)

Резюме

Діджиталізація в галузі гостинності покращує обслуговування клієнтів та оптимізує внутрішні процеси закладі. інноваційні рішення сприяють зручності, безпеці та персоналізації обслуговування, а також підвищують ефективність впровадження цих технологій дозволяє закладам бути конкурентоспроможними та відповідати вимогам сучасного розвитку в сфері гостинності.

Тип документу: Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Діджиталізація в галузі гостинності ; цифровізація ; мобільні ключі ; автоматизація
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Жов 2025 11:42
Останні зміни: 09 Жов 2025 11:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7217

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу