Кравченко, О. О., Руденко, М. В., Лещенко, М. М. (2024) Формування маркетингових рішень у критеріях оцінки працівників для підвищення ефективності управління персоналом підприємства. Modern Economics. с. 49-53.
![]() |
Text
Формування маркетингових рішень_kravchenko.pdf Download (220kB) |
Резюме
У статті розглянуто застосування маркетингових підходів для оцінки працівників з метою підвищення ефективності управління персоналом. Визначено основні критерії оцінки, такі як професійні навички, ефективність виконання завдань, ініціативність, командна робота та лояльність до компанії. Авторами наголошено на важливості сегментації персоналу для розробки індивідуалізованих підходів до мотивації та оцінки. Також висвітлено роль інформаційних технологій у процесі автоматизації оцінки працівників. У роботі наголошено, що застосування маркетингових рішень у критеріях оцінки працівників дозволяє підвищити їхню продуктивність і лояльність, що сприяє досягненню стратегічних цілей компанії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | управління ; підприємство ; маркетинг ; маркетингові рішення ; оцінка персоналу ; управлінські рішення ; продуктивність ; критерії ; ранжування. |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Кравченко Олена Олексіївна |
Дата внесення: | 01 Вер 2025 13:55 |
Останні зміни: | 01 Вер 2025 13:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7117 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |