Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Інформаційна безпека в smart-туризмі: управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи

Руденко, М. В., Кочума, І. Ю., Кравченко, О. О., Третяк, Н. М. (2024) Інформаційна безпека в smart-туризмі: управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences, 328 (2). с. 351-359.

[img] Text
Інформаційна безпека в smart-туризмі управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи.pdf

Download (581kB)

Резюме

У статті досліджено інформаційну безпеку в smart-туризмі та запропоновано інструменти управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи. Окреслено основні елементи Smart-туризму. Виділено компонентний склад Smart-туризму, який базується на основі накопичення, обміну та обробки великих масивів інформації з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Виявлено, що першочерговим завданням на шляху забезпечення інформаційної безпеки в Smart-туризмі є виявлення причин несанкціонованого доступу до інформації, оцінка загроз для інформаційної безпеки його суб’єктів та створення потужних систем її захисту. Побудовано комплексну систему інформаційної безпеки туристичного підприємства з деталізацією його елементного складу та зазначено, що захист має здійснюватися на усіх етапах життєвого циклу інформації, з урахуванням новітніх тенденцій і явищ в сфері розвитку цифрових технологій.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інформаційна безпека ; smart-туризм ; діджиталізація ; кібербезпека ; туристичні підприємства ; smartмаркетинг ; цифрові технології ; управління ризиками ; маркетингові стратегії
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Кравченко Олена Олексіївна
Дата внесення: 01 Вер 2025 13:49
Останні зміни: 01 Вер 2025 13:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7114

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу