Руденко, М. В., Кочума, І. Ю., Кравченко, О. О., Третяк, Н. М. (2024) Інформаційна безпека в smart-туризмі: управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences, 328 (2). с. 351-359.
![]() |
Text
Інформаційна безпека в smart-туризмі управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи.pdf Download (581kB) |
Резюме
У статті досліджено інформаційну безпеку в smart-туризмі та запропоновано інструменти управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи. Окреслено основні елементи Smart-туризму. Виділено компонентний склад Smart-туризму, який базується на основі накопичення, обміну та обробки великих масивів інформації з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Виявлено, що першочерговим завданням на шляху забезпечення інформаційної безпеки в Smart-туризмі є виявлення причин несанкціонованого доступу до інформації, оцінка загроз для інформаційної безпеки його суб’єктів та створення потужних систем її захисту. Побудовано комплексну систему інформаційної безпеки туристичного підприємства з деталізацією його елементного складу та зазначено, що захист має здійснюватися на усіх етапах життєвого циклу інформації, з урахуванням новітніх тенденцій і явищ в сфері розвитку цифрових технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інформаційна безпека ; smart-туризм ; діджиталізація ; кібербезпека ; туристичні підприємства ; smartмаркетинг ; цифрові технології ; управління ризиками ; маркетингові стратегії |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Кравченко Олена Олексіївна |
Дата внесення: | 01 Вер 2025 13:49 |
Останні зміни: | 01 Вер 2025 13:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7114 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |