Руденко, М. В., Кравченко, О. О. (2023) Управління маркетингом персоналу підприємств: виклики та перспективи. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» (6). с. 128-134.
![]() |
Text
Кравченко, Руденко_ КПІ.pdf Download (683kB) |
Резюме
У статті досліджено проблеми управління маркетингом персоналу підприємств за умов сучасних викликів та загроз. Виділено ключові аспекти маркетингу персоналу підприємств та запропоновано комплекс заходів щодо їх практичної реалізації. Окреслено основні виклики сучасного маркетингу персоналу підприємств, які згруповано в окремі блоки. Проведено опис сучасних моделей маркетингу персоналу, практична реалізація яких дозволить комплексно оцінити потреби компанії у залученні та утриманні працівників та розробити ефективну стратегію побудови системи маркетингу персоналу. Визначено перспективні напрямки удосконалення системи управління маркетингом персоналу та запропоновано заходи щодо їх практичної реалізації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | управління ; маркетинг персоналу ; розвиток ; підприємство ; виклики ; працівники ; компетентності ; цифровізація |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Кравченко Олена Олексіївна |
Дата внесення: | 01 Вер 2025 13:43 |
Останні зміни: | 01 Вер 2025 13:43 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7110 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |