Данилюк, С. С. (2013) Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх філологів за допомогою інтернет-технологій. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 484-489.
|
Text
education-1-11-5.pdf Download (178kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається виділення специфічних особливостей впровадження моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів за допомогою інтернет-технологій в навчальному процесі. Для цього необхідно вирішити такі завдання: 1) здійснювати експериментальні зміст і методи додаткового навчання студентів (на основі курсу автора «Інформаційні технології в освітньому процесі»); 2) для діагностики рівня формування професійної компетентності майбутніх філологів за допомогою інтернет-технологій провести порівняльний аналіз отриманих результатів з результатами етапу констатуючого педагогічного експерименту. Діагностичні і статистичні методи дослідження застосовуються в роботі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Професійна компетентність ; формує експерименту ; констатуючи експеримент |
Теми: | Фізико-математичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Вер 2016 12:53 |
Останні зміни: | 12 Трав 2023 08:35 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/708 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |