Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва

Бутко, Н. В., Данілова, Д. Д., Уманська, В. Г., Мазур, Ю. С., Радзіховська, Ю. М. (2022) Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва. Уманський національний університет садівництва, Умань.

[img] Text
УНУС_Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної.pdf

Download (1MB)

Резюме

Збірник містить доповіді студентів, магістрів, викладачів та вчених, які були розглянуті на VІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», що відбулася 25 жовтня 2022 року в м.Умань. У наукових матеріалах висвітлюються питання становлення та розвитку маркетингу України. Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, наукових співробітників та фахівців, які займаються питаннями розвитку маркетингу.

Тип елементу : Книга
Неконтрольовані ключові слова: маркетинг ; Україна ; маркетинг персоналу ; матеріальна мотивація ; проєктний підхід в управлінні
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 10 Черв 2025 13:55
Останні зміни: 10 Черв 2025 13:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7068

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу