Радзіховська, Ю. М. (2023) Особливості міжнародного маркетингу в умовах віртуальної мобільності. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління (№ 7). с. 1-7.
![]() |
Text
Особливості міжнародного маркетингу в умовах віртуальної мобільності.pdf Download (353kB) |
Резюме
У статті досліджено управлінські проблеми з якими зіштовхуються різні на розмірами та сферою фірми й компаній у своїй міжнародній маркетинговій діяльності та які успішно вирішуються з допомогою різноманітних культурних інструментів і зводяться до наступного: культурні комунікаційні бар’єри в співробітництві; відмінність у стилях корпоративного управління в різних країнах світу; розбіжності у постановці певної проблеми та прийнятті управлінських рішень щодо її вирішення; потенційний конфлікт через відмінності в мотивації працівників до праці; відмінність у соціально-культурній компетенції та розвитку персоналу. В умовах сучасної віртуальної мобільності, що швидко поширюється, ключовими видами діяльності служби з питань міжнародного маркетингового менеджменту є аналітично-дослідницька, комунікаційна та безпосереднє управління маркетингом. Автором висунуто наукову гіпотезу про те, що деякими ключовими особливостями, на які потрібно звернути особливу увагу в ході реалізації міжнародної маркетингової політики суб’єктам господарювання в нинішніх умовах є поглиблення невербального спілкування, подолання мовних бар’єрів, сприйняття, стереотипи, обставини часу та місця, етика, інформація в системі управління, етноцентризм тощо. У статті представлено п’ять варіантів фірмових підходів міжнародної компанії до формування своєї культури та кадрової політики, а саме: домінуючий стиль штаб-квартири та перенесення його елементів на філіали; пристосування до умов країни перебування; синтез різноманітних управлінських і культурних аспектів діяльності штаб-квартири та філіалів; встановлення нейтрального стилю, який приймається різними культурами; комбінований підхід. Отримані наукові напрацювання поглиблюють розуміння відмінностей інструментів міжнародного маркетингу та маркетингової стратегії на внутрішньому ринку, а також підтверджують розуміння того, що міжнародна маркетингова діяльність – це одна із сфер діяльності, яка пов’язана з міжнародною виробничою та науково-технічною кооперацією, виходом суб’єктів господарювання на зовнішній ринок.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | віртуальна мобільність ; міжнародний маркетинг ; маркетингова інформація ; віртуальна реальність ; ребрендинг ; івент-маркетинг ; цифровий маркетинг |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 04 Черв 2025 11:21 |
Останні зміни: | 04 Черв 2025 11:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7054 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |