Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Маркетинговий підхід до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів

Черевко, О., Мігус, І. П., Радзіховська, Ю. М. (2016) Маркетинговий підхід до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів. Збірник наукових праць ЧДТУ. Серія: Економічні науки (№ 43). с. 96-103. ISSN 2306-4420

[img] Text
Маркетинговий підхід до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів.pdf

Download (278kB)

Резюме

Статтю присвячено конкретизації маркетингового підходу до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів. Актуальність теми визначається тим, що клієнтоорієнтований підхід до формування сайту вищого навчального закладу набуває все більшої ваги, що змушує вищі навчальні заклади вдосконалювати існуючі та шукати нові механізми взаємодії з цільовими аудиторіями. Наукова новизна полягає у виокремленні етапів маркетингового підходу до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів. Встановлено, що метою маркетингового підходу до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів є розробка такої структури інформаційних потоків між ВНЗ та різними групами стейкхолдерів з допомогою сайту, за якої буде забезпечено економічну безпеку ВНЗ. Визначено, на яких принципах повинно базуватися вдосконалення інтерфейсної безпеки. Встановлено перелік об’єктів і суб’єктів інтерфейсної безпеки вищого навчального закладу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: вищий навчальний заклад ; економічна безпека ; інтерфейсна безпека ; маркетинговий підхід.
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 03 Черв 2025 13:53
Останні зміни: 03 Черв 2025 13:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7051

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу