Радзіховська, Ю. М. (2020) Комерційна розвідка як елемент маркетингового забезпечення підприємства. International Scientific Journal “Internauka”. Series: “Economic Sciences”. с. 1-13.
![]() |
Text
Комерційна розвідка як елемент маркетингового забезпечення підприємства.pdf Download (380kB) |
Резюме
У даній статті розглядається маркетингова інформаційна система та комерційна розвідка як один із основних елементів маркетингового інформаційного забезпечення підприємства. Наголошується на збільшенні ролі інформаційної сфери в сучасних умовах ведення бізнесу. Науково-технічний прогрес робить стрімкі кроки вперед в усіх сферах життєдіяльності людини, маркетингова сфера не є виключенням. Відповідно до цього, маркетингове інформаційне забезпечення потребує проведення комерційної розвідки, як одного з головних компонентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | комерційна розвідка ; маркетингові інформаційні системи ; прийняття рішень ; інформаційний цикл ; інформаційне право |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 03 Черв 2025 13:48 |
Останні зміни: | 03 Черв 2025 13:48 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7050 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |