Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Комерційна розвідка як елемент маркетингового забезпечення підприємства

Радзіховська, Ю. М. (2020) Комерційна розвідка як елемент маркетингового забезпечення підприємства. International Scientific Journal “Internauka”. Series: “Economic Sciences”. с. 1-13.

[img] Text
Комерційна розвідка як елемент маркетингового забезпечення підприємства.pdf

Download (380kB)

Резюме

У даній статті розглядається маркетингова інформаційна система та комерційна розвідка як один із основних елементів маркетингового інформаційного забезпечення підприємства. Наголошується на збільшенні ролі інформаційної сфери в сучасних умовах ведення бізнесу. Науково-технічний прогрес робить стрімкі кроки вперед в усіх сферах життєдіяльності людини, маркетингова сфера не є виключенням. Відповідно до цього, маркетингове інформаційне забезпечення потребує проведення комерційної розвідки, як одного з головних компонентів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: комерційна розвідка ; маркетингові інформаційні системи ; прийняття рішень ; інформаційний цикл ; інформаційне право
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 03 Черв 2025 13:48
Останні зміни: 03 Черв 2025 13:48
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7050

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу