Костогриз, В. Г. (2022) Регіональний маркетинг в умовах vuca - середовища. Актуальні проблеми обліково - аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю. с. 213-214.
![]() |
Text
п.15.3.Міжнародна конфер_27.10.2022_Мукачево.pdf Download (228kB) |
Резюме
Як актуальна складова частина регіональної економічної політики, регіональний маркетинг в умовах VUCA-середовища відрізняється від традиційного своїм гнучким підходом до вирішення проблем регіону і його територіальних утворень та є важливими інструментом підтримки розвитку регіону в умовах невизначеності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | VUCA-середовище ; мінливість ; невизначеність ; складність ; неоднозначність ; Vision (бачення) ; Understanding (розуміння) ; Clarity (ясність) ; Agility (гнучкість) |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 28 Трав 2025 12:32 |
Останні зміни: | 28 Трав 2025 12:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7038 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |