Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Ефективні ділові комунікації і PR в підприємницькій діяльності

Корсун, І. М., Костогриз, В. Г., Сологуб, М. П. (2022) Ефективні ділові комунікації і PR в підприємницькій діяльності. Ефективна економіка (№ 1). с. 1-7.

[img] Text
п.14.6.Стаття_Ефективна економіка.pdf

Download (329kB)

Резюме

В статті досліджено проблематику ефективних ділових комунікацій підприємств в умовах соціальної дистанції, яка зумовлена карантинними обмеженнями та заходами в протидії Covid-19. Розглянуто піраміду Маслоу як сталий інструмент опису причин та наслідків ділових комунікацій як соціальних процесів у тому числі на рівні підприємства. Визначено етапи ділових комунікацій в умовах карантинних обмежень. Проведено аналіз основних макроекономічних показників, як індикаторів зовнішнього середовища в якому розвивалися ділові комунікації. Наведено приклад типології ділових комунікацій системи «Ресторан – Партнер – Споживач». Зроблено висновки про необхідність вдосконалення ділових та особистісних комунікацій, враховуючи досвід 2019 – 2021 років. Визначено, що важливою умовою ефективних комунікацій в сучасних умовах є поєднання докризових тенденцій та трендів комунікацій отриманих в період коронавірусної кризи.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Ділові комунікації ; маркетинг ; паблік рилейшнз ; піраміда Маслоу ; підприємство ; маркетингові дослідження ; мерчандайзинг
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 28 Трав 2025 12:21
Останні зміни: 28 Трав 2025 12:21
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7036

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу