Корсун, І. М., Костогриз, В. Г., Сологуб, М. П. (2022) Ефективні ділові комунікації і PR в підприємницькій діяльності. Ефективна економіка (№ 1). с. 1-7.
![]() |
Text
п.14.6.Стаття_Ефективна економіка.pdf Download (329kB) |
Резюме
В статті досліджено проблематику ефективних ділових комунікацій підприємств в умовах соціальної дистанції, яка зумовлена карантинними обмеженнями та заходами в протидії Covid-19. Розглянуто піраміду Маслоу як сталий інструмент опису причин та наслідків ділових комунікацій як соціальних процесів у тому числі на рівні підприємства. Визначено етапи ділових комунікацій в умовах карантинних обмежень. Проведено аналіз основних макроекономічних показників, як індикаторів зовнішнього середовища в якому розвивалися ділові комунікації. Наведено приклад типології ділових комунікацій системи «Ресторан – Партнер – Споживач». Зроблено висновки про необхідність вдосконалення ділових та особистісних комунікацій, враховуючи досвід 2019 – 2021 років. Визначено, що важливою умовою ефективних комунікацій в сучасних умовах є поєднання докризових тенденцій та трендів комунікацій отриманих в період коронавірусної кризи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ділові комунікації ; маркетинг ; паблік рилейшнз ; піраміда Маслоу ; підприємство ; маркетингові дослідження ; мерчандайзинг |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 28 Трав 2025 12:21 |
Останні зміни: | 28 Трав 2025 12:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7036 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |