Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Таргетування як цифровий інструмент цільового маркетингу

Костогриз, В. Г. (2021) Таргетування як цифровий інструмент цільового маркетингу. Становлення та розвиток маткетингу в Україні: від теорії до практики. с. 235-238.

[img] Text
П. 15.4. Матеріали конференції УНУС 25.10.2021_Костогриз.pdf

Download (449kB)

Резюме

Таргетування є важливим інструментом цільового маркетингу, що надає широкі можливості для підприємництва, дозволяючи виділяти цільову зацікавлену аудиторію та націлювати повідомлення на конкретних споживачів. Таргетинг, безумовно, має свої недоліки та труднощі при реалізації, проте результати, які він може дати при вірному налаштуванні, варті того, щоб розглядати таргетинг як одну із можливостей просування бренду та його товарів і послуг. Наразі цей інструмент цільового маркетингу є дійсно одним із найперспективніших у цифровому Інтернет-просторі.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: цільовий маркетинг ; підприємництво ; зацікавлена аудиторія ; конкретні споживачі ; таргетинг
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 28 Трав 2025 12:00
Останні зміни: 28 Трав 2025 12:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7033

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу