Біленький, Я. В., Бутко, Н. В., Костогриз, В. Г., Шепель, А. Б., Скалатська, К. А., Сологуб, М. П., Солопа, А. А., Radzikhovska, Y. M., Мазур, Ю. С., Селезень, А., Радзіховська, Ю. М., Семиз, Д. С., Сікачина, А. Г., Уманська, В. Г., Ястремська, О. В., Шкляр, Ю. А., Шмагайло, К. О., Лаврова-Манзенко, О. О., Яценко, О. В., Рябуха, О. О., Рясіченко, Д. І., Руденко, М. В., Шарамко, Є. М., Руденко, В. М., Шевченко, М. Є., Філіпов, Р. І., Бєльська, К. М., Гугняк, В. Е., Надточій, Я. Д., Сологуб, М. П., Богач, А. Є. (2023) Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. Умань, 2023. Уманський національний університет садівництва, Умань.
![]() |
Text
Лаврова-Манзенко О.О., Манзенко Є.В. Малобюджетний маркетинг для малого бізнесу.pdf Download (3MB) |
Резюме
Збірник містить доповіді студентів, магістрів, викладачів та вчених, які були розглянуті на VІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики", що відбулася 25 жовтня 2023 року в м. Умань. У наукових матеріалах висвітлюються питання становлення та розвитку маркетингу України. Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, наукових співробітників та фахівців, які займаються питаннями розвитку маркетингу.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетинг ; Україна ; соціально-етичний маркетинг ; ринок нового продукту ; реклама |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Квіт 2025 13:09 |
Останні зміни: | 30 Квіт 2025 13:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7013 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |