Лаврова-Манзенко, О. О. (2021) Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва. УНУС, Умань.
|
Text
Лаврова-Манзенко О.О. Діджиталізація процесів створення маркетингово-логістичного комплексу.pdf Download (2MB) |
Резюме
Збірник містить доповіді студентів, магістрів, викладачів та вчених, які були розглянуті на VІ Всеукраїнській науково-практичній конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», що відбулася 25 жовтня 2021 року в м.Умань. У наукових матеріалах висвітлюються питання становлення та розвитку маркетингу України. Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, наукових співробітників та фахівців, які займаються питаннями розвитку маркетингу.
| Тип елементу : | Книга |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | маркетинг ; україна ; бренд ; споживачі ; ринок товарів ; сфера послуг |
| Теми: | Економічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 25 Квіт 2025 10:16 |
| Останні зміни: | 25 Квіт 2025 10:16 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7008 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




