Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва

Лаврова-Манзенко, О. О. (2021) Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва. УНУС, Умань.

[img] Text
Лаврова-Манзенко О.О. Діджиталізація процесів створення маркетингово-логістичного комплексу.pdf

Download (2MB)

Резюме

Збірник містить доповіді студентів, магістрів, викладачів та вчених, які були розглянуті на VІ Всеукраїнській науково-практичній конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», що відбулася 25 жовтня 2021 року в м.Умань. У наукових матеріалах висвітлюються питання становлення та розвитку маркетингу України. Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, наукових співробітників та фахівців, які займаються питаннями розвитку маркетингу.

Тип елементу : Книга
Неконтрольовані ключові слова: маркетинг ; україна ; бренд ; споживачі ; ринок товарів ; сфера послуг
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 25 Квіт 2025 10:16
Останні зміни: 25 Квіт 2025 10:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7008

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу