Лаврова-Манзенко, О. О. (2023) Модифікація бренд-менеджменту в умовах війни. Маркетинг в Україні: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. с. 212-213.
![]() |
Text
Лаврова-Манзенко О. Модифікація бренд-менеджменту в умовах війни.pdf Download (328kB) |
Резюме
Метою даного дослідження є виявлення та розкриття фундаментальних характеристик вдалого бренд-менеджменту в умовах війни в Україні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Бренд-менеджмент ; війна ; Україна ; бізнес ; Євроінтеграційні процеси |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Квіт 2025 11:02 |
Останні зміни: | 23 Квіт 2025 11:02 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6999 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |