Визначення студентських вірувань як один з аспектів компетенції орієнтованої системи математики вчителів : методична підготовка

Тарасенкова, Н. А. and Акуленко, І. А. (2013) Визначення студентських вірувань як один з аспектів компетенції орієнтованої системи математики вчителів : методична підготовка. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11).

[img]
Preview
Text
education-1-11-4.pdf

Download (167kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються результати визначення студентів - "майбутніх вчителів математики " уявлень про стан їх підготовки до майбутньої професійної діяльності . Вимірювання і якісний аналіз студентських переконань щодо їх майбутньої професії є важливою педагогічною проблемою . Аналіз вимірювання ціннісних переконань українських студентів ( майбутніх вчителів математики ) за допомогою методів , запропонованих у проекті TEDS- М порівнюються з результатами аналогічних досліджень в Росії .

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Математика ; навчання вчителів ; майбутній учитель математики ; переконання майбутнього вчителя математики
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 28 Jul 2016 13:29
Last Modified: 28 Jul 2016 13:29
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/696

Actions (login required)

View Item View Item