Репозитарій ЧНУ

Визначення студентських вірувань як один з аспектів компетенції орієнтованої системи математики вчителів : методична підготовка

Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А. (2013) Визначення студентських вірувань як один з аспектів компетенції орієнтованої системи математики вчителів : методична підготовка. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11).

[img]
Перегляд
Text
education-1-11-4.pdf

Download (167kB) | Перегляд

Резюме

У статті аналізуються результати визначення студентів - "майбутніх вчителів математики " уявлень про стан їх підготовки до майбутньої професійної діяльності . Вимірювання і якісний аналіз студентських переконань щодо їх майбутньої професії є важливою педагогічною проблемою . Аналіз вимірювання ціннісних переконань українських студентів ( майбутніх вчителів математики ) за допомогою методів , запропонованих у проекті TEDS- М порівнюються з результатами аналогічних досліджень в Росії .

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Математика ; навчання вчителів ; майбутній учитель математики ; переконання майбутнього вчителя математики
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 28 Лип 2016 13:29
Останні зміни: 28 Лип 2016 13:29
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/696

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу