Якості природничо-математичної освіти в контексті семіотики

Тарасенкова, Н. А. (2013) Якості природничо-математичної освіти в контексті семіотики. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 461-471.

[img]
Preview
Text
education-1-11-2.pdf

Download (151kB) | Preview

Abstract

Зміст математичної освіти набуває специфічної форми існування в різних оболонках - вербальній і невербальній, які створюються за допомогою знака і символу і означають інший характер. Мова є основним засобом....

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Викладання математики ; семіотика ; значення знака і символа ; конфлікти між логічним і візуальним
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 28 Jul 2016 12:39
Last Modified: 28 Jul 2016 12:39
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/682

Actions (login required)

View Item View Item