Репозитарій ЧНУ

Якості природничо-математичної освіти в контексті семіотики

Тарасенкова, Н. А. (2013) Якості природничо-математичної освіти в контексті семіотики. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 461-471.

[img]
Перегляд
Text
education-1-11-2.pdf

Download (151kB) | Перегляд

Резюме

Зміст математичної освіти набуває специфічної форми існування в різних оболонках - вербальній і невербальній, які створюються за допомогою знака і символу і означають інший характер. Мова є основним засобом....

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Викладання математики ; семіотика ; значення знака і символа ; конфлікти між логічним і візуальним
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 28 Лип 2016 12:39
Останні зміни: 28 Лип 2016 12:39
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/682

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу