Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості формування маркетингу екоорієнтованого підприємства

Бутко, Н. В. (2023) Особливості формування маркетингу екоорієнтованого підприємства. Соціальна економіка (№ 66). с. 32-41. ISSN 2524-2547

[img] Text
soxialna_2023-32-41.pdf

Download (475kB)

Резюме

Метою написання статті є дослідження формування маркетингу підприємства, яке функціонує на екологічних засадах та обґрунтування об’єктивної необхідності впровадження стратегії екомаркетингу в його діяльність.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: екологізація ; підприємства ; екологічна продукція ; екологічний маркетинг ; стратегія екомаркетингу
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Лист 2024 14:38
Останні зміни: 19 Лист 2024 14:38
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6702

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу