Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування маркетингової цінової політики підприємства

Сологуб, М. П., Богач, А. Є. (2023) Формування маркетингової цінової політики підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 267-268.

[img] Text
zbirnik_mat-267-268.pdf

Download (400kB)

Резюме

Основним завданням підприємства в умовах ринкових відносин виступає формування маркетингової цінової політики підприємства, а також всебічне дослідження існуючого ринку, його кон’юнктури. Зокрема, необхідно вивчити всі його можливості – місткість, динаміку, зміну розміру, структуру, споживчу вартість товарів, діяльність на ринку інших фірм, як партнерів, так і потенційних конкурентів, канали товароруху та збуту продукції, стимулювання продажів товарів, особливості комерційної діяльності фірми, цінові чинники та їх динаміку. Особливу увагу слід приділяти виробничій стратегії, тобто визначенню загальних обсягів випуску продукції, її асортименту, виробничих потужностей фірми, їх потенційних можливостей щодо впровадження досягнень науково-технічного прогресу, а також системі постачання, сировинній, матеріально-технічній базі підприємства, рівню кваліфікації працівників, фінансовим можливостям фірми, її зв’язкам зі збутовими та посередницькими фірмами, комерційними службами.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Цінова політика ; підприємство ; маркетинг ; вартість виробництва ; споживачі ; позиціонування на ринку ; цінова тратегія ; моніторинг і корекція
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Лист 2024 11:37
Останні зміни: 18 Лист 2024 11:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6700

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу