Надточій, Я. Д., Костогриз, В. Г. (2023) Маркетингові комунікації в Інтернеті. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 262-265.
Text
zbirnik_mat-262-265.pdf Download (430kB) |
Резюме
Незважаючи на те, що український інтернет-ринок розвивається, за темпами зростання він перевершує всі інші ЗМІ. Сьогодні більшість споживачів приймають рішення щодо вибору товарів і послуг на основі інформації, Засіб інформації Інтернет магазин Одержувач отриманої в Інтернеті. Просування в соціальних мережах – важка і кропітка робота , яка вимагає незвичайного досвіду і знань. У цій сфері багато любителів та кваліфікованих фахівців, які дійсно розуміють, що і як робити. На сьогоднішній день інтернет-аудиторії зростають, і компанії в різних секторах бачать привабливість цього каналу комунікації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Український інтернет-ринок ; ЗМ ; соціальні мережі ; комунікація |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Лист 2024 11:29 |
Останні зміни: | 18 Лист 2024 11:29 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6699 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |